Program rozwoju kontaktów między przedsiębiorstwami

WeNet sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A realizuje „Program Rozwoju Kontaktów Między Przedsiębiorcami” (dalej „Program”), od wielu lat zajmując na polskim rynku czołową pozycję jednego z  wiodących dostawców cyfrowych rozwiązań w obszarze informacji o podmiotach gospodarczych publikowanych na stronach własnych serwisów internetowych.

WeNet sp. z o.o. w ramach Programu udostępnia serwisy internetowe panoramafirm.pl i budownictwo.pl, dzięki którym każdy użytkownik serwisu może w łatwy sposób bezpłatnie wyszukać opublikowane w formie wizytówki informacje o firmach działających na polskim rynku, o oferowanych przez nie usługach i produktach, a także w razie zainteresowania nawiązać z daną firmą kontakt handlowy.

Źródłami danych prezentowanych w wizytówkach są: Centralna Ewidencja i Informacja Gospodarcza (CEIDG), Krajowy Rejestr Sądowy (KRS), informacje opublikowane przez firmy na stronach internetowych, a także informacje udostępnione przez nie w bezpośrednim kontakcie z WeNet sp. z o.o.

Serwisy WeNet sp. z o.o. są stale aktualizowane, dzięki temu zyskują funkcję ewidencyjną i informacyjną dla wszystkich użytkowników Internetu poszukujących informacji o przedsiębiorstwach i instytucjach działających w Polsce. Zakres informacji dostępnych w serwisach WeNet sp. z o.o. jest znacznie rozbudowany w stosunku do danych prezentowanych w publicznych rejestrach takich jak KRS i CEIDG.
Aktualnie w ramach realizacji Programu prezentujemy w serwisach panoramafirm.pl i budownictwo.pl ponad 3 miliony wizytówek. Każdego miesiąca serwisy te są odwiedzane przez 3,2 miliona użytkowników.
Uczestnictwo Państwa firmy w Programie, polegające na prezentacji jej wizytówki w serwisach internetowych WeNet sp. z o.o. oraz okresowej aktualizacji danych w niej zawartych, są wolne od opłat w przypadku wizytówki zawierającej wyłącznie podstawowe dane identyfikacyjne i teleadresowe firmy.

Katalogi panoramafirm.pl oraz budownictwo.pl to źródła informacji wartościowe w oczach wyszukiwarek – opinie z tych serwisów są często prezentowane przez Google w wizytówkach firm Google Maps.

Obecność oraz aktywne zarządzanie wizerunkiem oraz informacją przynosi firmom szereg profitów związanych z obecnością biznesu w Internecie:

Przedstawienie firmy szerokiemu gronu potencjalnych klientów i kontrahentów. Internauci poszukujący produktów i usług w katalogu www.panoramafirm.pl docierają do konkretnych firm, z którymi podejmują kontakt, a następnie przeprowadzają transakcję zakupową. Miesięczna średnia liczba unikalnych użytkowników katalogu panoramafirm.pl to ponad 3,2 mln (Google Analytics 2018-2019)

Dostępność oferty 24/7 online i na urządzeniach mobile. Wizytówki www.panoramafirm.pl oraz www.budownictwo.pl  są w pełni responsywne, dzięki czemu znajdują je wygodnie zarówno użytkownicy korzystający ze smartfonów, jak i użytkownicy komputerów.

Pozyskanie ruchu na stronę www. Dzięki katalogom z grupy panoramafirm.pl, firmy posiadające stronę www zyskują wartościowe linki zewnętrzne, kierujące zainteresowaną grupę docelową do witryny.

Wizytówka to alternatywa dla firm bez strony internetowej. Dla nowego biznesu rozpoczynającego swoją działalność i aktywność w sieci, wizytówka może być pierwszym skutecznym narzędziem promocji firmy w Internecie oraz źródłem pozyskania klientów.

Geotargetowanie firmy. Wartością katalogów www.panoramafirm.pl oraz www.budownictwo.pl  jest ich geotargetowanie – czyli przypisanie wizytówek do konkretnej lokalizacji, a co za tym idzie – dotarcie do klientów z okolicy.


Aby dodać swoją firmę do katalogu panoramafirm.pl albo zaktualizować istniejącą wizytówkę:

Przejdź do formularza

 

Aby dodać swoją firmę do katalogu budownictwo.pl albo zaktualizować istniejąca wizytówkę:

Przejdź do formularza